Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Levlingsrunda

Fick upp min fina Ghost i level 13 igår! Så nu är det nära. Snart är han i level 15. Undrar vad man ska göra då... har levlat så mycket att jag inte et vad jag ska göra när jag är klar. Men läer väl springa runt och göra alla banor ändå fr att tjäna lite JS!
Vilken runda kör ni när ni levlar? Jag börjar i Valedale, efter som att jag har mitt hemstall där just nu. Sen går jag till Firgrove, Fort Pinta, Moorland, Steve, Väderkvarnen, Landon, Marley, Galoppbanan, Mario, Vingården, Ridhuset och sist Gyllenåsadrnas Dal.
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback