Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Knoppa Stormshadow?

Något jag funderat på ett tag är att knoppa Stormshadows man. Men jag vet inte om han skulle passa i det. Man ser ju så dåligt när man är där och ska fixa till manen på hästen. Men jag hade tur att hitta en likadan häst som Stormshadow som hade knoppad man. Så, ska jag knoppa eller ska de vara som det är (se tidigare bilder på honom i bloggen här)?
 
Med kärlek! 


Kommentarer
Postat av: Matilda Greenstone

Nej men, du ska ju inte knoppa. Du ska färga det grönt! D:

Svar: Jag hade så lätt gjort det om man hade kunnat!
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-07-14 @ 19:12:32
URL: http://skydancers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback