Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Hästarna i stallen

Asså, dessa hästar som bara står och glor i alla stall runt om på Jorvik. De är så fula. Asså, förlåt men.. De ser ut som giraffer med deras halsar. Ser rör de inte på sig alls heller. Nej, jag tycker inte om dessa hästar alls. Men jag tror ändå de hade blivit tråkigt om stallen hade varit helt tomma!
 
Med kärlek!
 


Kommentarer
Postat av: Paulina Sunnight

Dom är seriöst fula. Har du sett att dom ha typ 2 ögon?

2014-03-24 @ 16:56:10
URL: http://sunnightsso.blogspot.se
Postat av: Paulina Sunnight

Har'

2014-03-24 @ 16:56:27
URL: http://sunnightsso.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback