Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Hoppträning med Summerwhisper

Marley hade lovat att träna mig och Summerwhisper i hoppning på hans gård. Så jag skrittade ner till honom så Summer skulle vara uppvärmd när vi kom dit.
Innan vi började hade vi lite teori och lite snack för att jag skulle kunna lyckas bra från början. Summer hade dock blivit lite kall medans vi snackade så jag fick värma upp henne igen innan det var dags att börja hoppa. Hon var rätt grinig i början efter att ha stått still ett bra tag så hon försökte kasta av mig några gånger. Men jag lyckades hålla mig kvar!
Sen när vi hade kommit igång och hon fattade att nu gäller det så gick det otroligt bra! Hon var så duktig och tyckte att det var jättekul. Vi lyckades slå vårat gamla rekord oxå. Jag är så nöjd!
Efter passet tog jag en liten sväng i paddoken så hon skulle lugna ner sig efter den intensiva träningen, sen skrittade vi tillbaka till Valedale. Vi var nog lika nöjda båda två. :)
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback