Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Flygande tyglar

Något som jag verkligen älskar är att Starstable teamet har fixat så att tyglarna rör på sig när man rider. De har varit så rätt länge men jag tror inte att de gjort så alltid. Det gör att spelet blir mer realistiskt och det ser snyggare ut. Hur verkligt är det om tyglarna bara är ett rakt streck hela tiden? Något jag tycker de borde fixa är att när man rör sig fortare än skritt så kortar man tyglarna. De hade varit awesome!
 
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Jag gillar att det är lite rörelse i tyglarna, men du har rätt, de borde absolut kortas upp när man rider lite snabbare. Om inte annat kanske en knapp där man kan välja själv om man vill ha kort eller lång tygel?

Svar: Ja, men precis ^^ Man kanske ska ta och mejla dom om det? :3
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-07-28 @ 20:06:22
URL: http://monokerus.blogg.se/sso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback