Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Dressyrpass med Stormshadow

Eftersom att jag inte ridit så mycket på Stormshadow på senaste tiden tänkte jag att det var hans tur nu. Clarie var snäll och körde ner oss till ridhuset, där hon även var med och tittade på under hela ridpasset. Stormshadow är inte min graciösaste häst men han försöker verkligen och han vill göra som jag säger åt honom. Jag tycket han var duktig i alla fall! Jag ber om ursäkt för kvaliten på bilderna, det var väldigt mörkt i ridhuset...
Sen när jag nästan var klar kommer Tove på sin nya, fina häst och ska jävlas ;D Tur då att vi nästan var klara så det gjorde inte så mycket!
Sen vill jag bara förvarna om att bloggen kan bli lite dåligt uppdaterad under helgen. Jag måste fixa lite saker IRL inför min Malaysia resa och passa på att träffa lite kompisar innan vi åker. Men(!), det kommer komma upp inlägg varje dag, kanske inte lika många som tidigare, men det kommer! Så sluta inte kolla in bloggen ;) Puss på er!
 
Med kärlek!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback