Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Dagens fråga

Jag personligen hade hoppats på att de skulle fortsätta på main storyn så man får veta vad som hänt med Anne och Lisa. Det är väldigt spännande!
 
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Grööööön *-*

Jag älskar hästarna, har dock inte råd ännu, men vill ha en *-*
Dock hade jag hoppats på Jorvik eller uppdrag - helst huvudberättelseuppdrag då, men men. Små uppdateringar kanske tyder på en stor ;D <3

Svar: Jag hoppas oxå på det. Men det känns som att hästarna ska komma ut först innan main storyn fortsätter tyvärr.. Men det är alltid lika kul att se hur de nya hästarna ser ut :D <3
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-07-11 @ 10:35:58
URL: http://skydancers.blogg.se
Postat av: Tuva Goldvalley

Jag är absolut inte nöjd, uppdateringarna har varit väldigt tråkiga dom senaste veckorna.. SEN ska jag inte säga att jag inte älskar paintsen, för det gör jag och när ja känner att jag har råd köper jag en! Men att bara fixa hästar i uppdateringen, jag är aningens besviken..

Svar: Jag är benägen att hålla med dig, vill ha mer variation men jag gillar att de kommer fler hästar! :)
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-07-12 @ 14:57:13
URL: http://fluffyfighter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback