Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Dagens bästa

Holy crap! Lyckdes tydligen få dagens bästa igår på Marleys tävling. Detta har aldrig hänt mig förut! Känns som att jag hade flyt igår! Gud så kul! :D
Idag ska jag göra en hel del saker irl, men jag ska försöaka blogga oxå. Sen så ska jag fixa massa tidsinställda inlägg inför min resa, så mellan den 20/7-6/8 kommer det komma upp ett inlägg om dagen vid 14.00. Det är lite blandade inlägg, ibland dagens fråga, ibland åsikter och ibland failbilder. Men det får ni se då! Jag hoppas att ni vill stanna kvar och fortsätta följa min blogg när jag kommer hem igen! <3
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback