Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Att göra idag

Idag ska jag försöka göra alla blår uppdrag och tävlingar. Missade några igår tyvärr. Sen ska jag även försöka fota lite så jag kan lägga ut lite bilder på bloggen. Senare ikväll är det ridlektion med klubben som jag ska försöka hinna gå på! Det är ungefär så dagen ser ut idag. Hästarna ska skötas och ridas. Summer ska tävlas, hoppas på att få medalj idag! Skulle vara riktigt kul! Några bilder från buset i hagen med Pelle och grön och sen en bild på mig och Ghost utanför slottet.
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback