Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Är du...

Är du nöjd med dina hästar? Jag är iaf nöjd med mina! I början var jag missnöjd med min starthäst, Stormshadow, men nu älskr jag honom! Han är så fin. Lite störande dock att Ghost och Summer har samma rasbonus. Men mina hästar är bäst! Så, är ni nöjda med era hästar?
 
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: emiliabraveheart.blogg.se

Jag är jättenöjd med min pålle <3 Han betyder mycket C:

Svar: :D
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-07-09 @ 11:43:33
URL: http://emiliabraveheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback