Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Amerikanska Paint-hästar!

Dagens uppdatering är alltså nya hästar. DOM ÄR SÅ FINA! Undrar hur de ser ut i spelet. Vilken vill ni ha? Jag vill ha den som har mest fläckar på sig, antagligen den svarta. men jag kan inte riktigt bestämma mig! Vilken av de nya hästarna vill ni ha?
 
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Miranda Moonbell

Jag är typ kär i svartskäckarna! *-* Btw så älskar jag hur du stylat om bloggen, BIG LIKE 8D ♥

Svar: Jag med! *-* Men vet inte om jag ska köpa nån.. Tack, jag är väldigt nöjd, så lär ha så här ett tag ;) Gillar verkligen din header btw. :3
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-07-10 @ 13:01:57
URL: http://designmoonbell.blogg.se/
Postat av: Cristina Silverbell

Åh min favorit är den brunskäcken som är längst till höger på bilden! Tycker den är sjuuktt fin 8D

Svar: Alla är så otroligt fina! :3
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-07-10 @ 15:11:52
URL: http://starstableteam.blogg.se
Postat av: Lisa W

Ska köpa den med väldigt få fläckar, den röda då :D

Svar: Den är fin :3
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-07-10 @ 19:45:28
URL: http://frostmane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback