Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Så jävla dåligt!

Detta inlägg har Anna skrivit och jag tyckte det var så bra och jag håller med henne till 110%! Så jag kopierade det så ni oxå får läsa det!
Jag är så sjukt förbannad. Två personer har kopierat Amanda Lightfield's design rakt av. VAD FAN är det för skit? Fattar ni hur arg & ledsen hon är just nu? Hon funderar till och med på att STÄNGA NER bloggen på grund av att folk har kopierat hennes design.

Amanda her suttit uppe på nätterna och kodat, för att bli klar med en design, som hon verkligen är nöjd med. Och vad är tacken för det? Jo, någon, eller några, kopierar den rakt av. Ni får ursäkta mig, men det är bara så fel! Är det inte roligare att komma på något eget, istället för att kopiera någon annan rakt av?
 
Ni kan läsa Amandas version här. Jag har inte så mycket mer att säga, än att jag är så sjukt förbannad och besviken på folk. Amanda är en av mina bästa och närmaste vänner och muckar ni med henne, muckar ni med mig!
 

Trackback