Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Kvällens planer

Kvällens planer är att levla klart Firemist för idag och försöka hinna med championatet klockan 20.00. Failade rätt rejält på den kl 16.00 då min laptop bara gav mig typ 25 fps. :( Hoppas det går bättre denna gång! Sen ska jag nog umgås med lite vänner innan det är dags att gå och lägga sig. Ska såklart försöka klämma in ett extra inlägg oxå! ;) Vad har ni för planer ikväll då? :) 
 
Med kärlek!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback