Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Idag

Idag kan det hända att det blir lite dålig bloggning. :( Ska på kalas vid 13, min kusins barn fyller 10 år och sen har jag lite saker att fixa innan skolan börjar. Typ fota och sälja gamla böcker. Men jag ska försöka fota lite bilder på hästarna och sen ta med mig dom hem så jag kan fixa och blogga lite iaf :) Hoppas ni kollar in fler gången ändå! Och berättar för era kompisar om min blogg ;) Det kommer komma ut bilder på när Tove, Meja och jag släppte ut våra hästar i hagen igår!
 
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Matilda Greenstone

BEAUTIFUL HORSIE :D

Svar: Visst är han?! :D
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-11 @ 18:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback