Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Förlåt mig

Hej fina läsare, jag vill be om uräkt för den dåliga bloggningen idag. Jag har haft otroligt mycket att göra IRL så jag har inte hunnit blogga så mycket som jag hade hoppats på att kunna göra. Måste fixa inför skolan, sen ska jag försöka jobba så mycket som möjligt fram tills den börjar, så bloggningen kommer nog få lida en del. Dock kommer det bli daglig uppdatering, men kanske inte så många inlägg som det brukar vara normalt. Jag hoppas ni har överseende med detta och ändå stannar kvar! Ni är bäst! <3
 
Med mycket kärlek!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback