Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Dagens planer och Dagens fråga

Morron alla fina läsare! Hoppas ni har sovit gott. Idag är det hårdträning med Firemist som gäller. Mitt mål är att få upp honom i level 15 innan skolan börjar, och jag börjar, som tur är, rätt sent så om jag verkligen ligger i blir han nog färdig lite innan. För jag vill inte komma till skolan och sen ha en häst som inte är färdiglevlad. Det blir för mycket jobb.
 
Ska nog försöka hinnna med en ridtur på Ghost också och testa det nya tränset jag köpte igår till honom. Han är ju så fantastisk snygg i rosa *-* Sen måste jag komma på en snygg outfit till Firemist. Nån som har nått förslag på färgrger som passar honom? Sist hade han min dressyroutfit, och det är kanske inte så kul att ha hela tiden..
 
Nej nu måste jag slänga i mig frukost och springa till stallet och fixa iordning mina änglar så jag kan börja med träningen nån gång! Måste även ta en funderare på min kondition.. Den är rätt kass. Ska nog ta mig en löparrunda snart också! :3
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback