Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Dagens planer

Som vanligt ska jag levla Firemist, har ungefär en veckas dagilig levling kvar på honom. Sen ska Summer och Ghost få komma ut en lite runda, kanske fotar dom i hagen eller går och badar när det ändå är bra väder. Ska även försöka hinna med alla championat idag, men vi får se hur det går. Ska in till stan IRL och träffa en kompis senare som jag inte sett på länge. Men var inte oroliga! Det kommer tidsinställda idag! :)
 
Med kärlek!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback