Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Championaten

Försöker bli bättre på championaten. Men det har gått riktigt dåligt de senaste dagarna, knappt kommit upp på listan. men jag ska fortsätta kämpa och bli bättre, jag ska ha mina medaljer! Jag måste ha dom. Ska börja filam mina championat, så det kanske kommer upp en film nån gång på bloggen ;) Här får ni bilder från GC kl 18.00 idag:

Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback