Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Beslutsångest!

Eftersom att jag levlat upp alla mina hästar till level 15 har jag inte mycket att göra på sso. Jag vill gärna köpa en ny häst men vet verkligen inte vilken.. Eller om jag ska köpa den nu eller när jag blir LT. Så jag tänkte fråga er om lite råd/hjälp! :) Vilken häst ska jag köpa (av alla som finns)? Ska jag köpa den nu eller när jag blir LT? Och vad ska den heta?
Edit: Dessa är bar exempelbilder, inte någon lista på vilken häst jag helst vill ha, :)
 
Med kärlek!
 


Kommentarer
Postat av: plast assii

Svarta Oldenburgaren e så hsjbcs söt *-* med lång man också gah *W* Köp nu :D:D Du kommer ju ändå få sc när du blir LT sen c:

Svar: Åh, jag vet! Den är så snygg, typ dör *-* Du har en poäng där.. ;)
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-08 @ 10:46:46
URL: http://jorviksqueens.blogg.se/
Postat av: Alexandra Mistdawn

Tycker någon utav akhal teekerna! :D Cremellon e 7kt söt och borken är 7kt fiiiiin med den långa , lite krulliga man! :D Tycker du ska köpa någon utav dem på direkten! *-* Fast nackdelen med borken, är att du har en liknande. :/ Så isåfall skulle jag tipsa cremellon. ^^

Svar: Ja, dom är så fina! Men jag vet verkligen inte hur jag ska göra :/
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-08 @ 11:41:17
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Matilda Greenstone

Jag tycker du ska vara lite busig och köpa en käpphäst! *-*


Nej men, den svarta oldenburgaren :DDDDDDDDDDD

Svar: Jaaaa! JAG VILL HA EN KÄPPHÄST! :D
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-08 @ 16:45:03
URL: http://skydancers.blogg.se
Postat av: Linnea Moondotter

Applosan! Namn? Typ summerlove elr Lemonlove

Svar: Fina namn! Får fundera på det till framtiden ^^ Köpte Den ljusbruna Oldenburgaren :3
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-10 @ 16:43:29
URL: http://Www.linneamoondotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback