Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Att vara vuxen och spela sso

Hur är det att vara vuxen och spela ett spel vars målgrupp är mellan 9 och 14 år? Det är som att spela vilket annat spel på internet som helst. Så länge man tycker att det är kul och man ä inresserad av det är det inget fel med att spela, även om man nästan är dubbelt så gammal.
 
Något jag upptäckt är dock att de flesta (inte alla!) som spelar inte tror att de finns folk, som är vuxna eller nästan vuxna, som spelar. Jag har flea gånger inte blivit trodd när jag sagt att jag är 20 år. Varför skulle jag inte vara det?  Varför skulle jag ljuga om något sånt som min egen ålder? Jag har lika mycket rätt att spela detta spel som en på 9 år har.
 
Jag anser att så länge man sköter det liv man har utanför ssos servrar har man all rätt i världen att spela detta spel. Även fast man är en gammal tant ;) Har hört folk säga att "människor som är så gammla inte borde få spela sso, de borde ta hand om sitt eget liv ist". Är man så pass gammal tror jag faktiskt att man kan ta hand om sitt liv utan att någon som inte ens kommit upp i tonåren säger åt en vad man borde göra och inte. Sen spelar det väl ingen roll? Det är upp till var och en hur man väljer att leva sitt liv.
 
Med kärlek!
 


Kommentarer
Postat av: Grönisstenen Matte kidnappar bäbisar och sånt (Original av Assi - Since 1790)

Så sant kära Salsa <3

Svar: Visst är det så :) <3
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-16 @ 20:08:09
Postat av: Kate Mistwood

Mycket riktigt säl! <3

Svar: Kände att jag behövde skriva det. :)
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-17 @ 23:06:28
URL: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: alfan

hahahah fyfaan vad patetiskt "människor som är så gamla inte borde få spela sso, de borde ta hand om sitt eget liv ist" ....liksom va????? vadå ta hand om sitt eget liv xdd brb nypa glinet som sa det

Svar: Haha, ja men eller hur. stfu unge, lixom.
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-18 @ 11:16:01
URL: http://starstableoffline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback