Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Att gömma sig innan uppdatering

Något jag märkt, och jag tror att flera gjort det, är att så fort spelservern ska stänga ner och de varnar att "spelservern stängs ner om 10 min" blir det ett jäkla liv i global om att gå och gömma sig för att inte "dö". Jag förstår inte grejen med att gå och gömma sig. Vet ni att det tar längre tid för sso-teamet att börja med uppdateringen om de inte hittar alla spelare och slänger ut dem?
 
Jag tyker att det är väldigt onödigt och det är synd om sso-teamet när folk gömmer sig. Och sen är det inte panik att man blir uloggad. Varje gång det händer får global damp och alla spammar. Det är rätt jobbigt. Jag personligen skulle aldrig gömma mig, jag vill ju att uppdateringen ska komma så fort som möjligt!
 
Men detta är såklar bara min åsikt och alla får tycka och göra som de vill. Men jag skulle vilja att ni tänker efter. Vill du ha uppdateringen snabbt eller vill du stanna inne och göra det svårare för sso-teamet? Tänk på det. ;)
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback