Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Asså...

När jag sprang runt idsg och levlade Firemist, så upptäcker jag detta:
Detta meddelande kom upp när jag skulle utfodra hästarna i Steves stall. ;_; Ska jag behöva stå ut med detta irriterande meddelande i hans stall oxå? Nej, nu ska jag ta och mejla sso-teamet, för så här vill inte jag ha det! Sen gick min fina kille upp i level under vår runda idag! :D Bara 6 dagar kvar till level 15!
Med kärlek!
 


Kommentarer
Postat av: Katelyn

Det kom upp hos mig vid VD tror jag det var :O

Svar: Det gör det hos mig med :(
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-23 @ 12:47:02
URL: http://wildking.blogg.se
Postat av: Katelyn

Fy, det är riktigt irriterande, speciellt när jag hamnade så långt efter så skulle man klicka extra där, haha!

Svar: Hahaa, förlåt om vi dumpade dig :( Det var inte meningen <3
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-23 @ 13:07:30
URL: http://wildking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback